• Geen producten in winkelmand.
Image Alt
  >    >  Veel gestelde vragen

Hier lees je de antwoorden op vragen die vaak aan ons gesteld worden. Je kunt voor informatie ook terecht op onze pagina’s over RetournerenVerzending en Betaling. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina. Of chat met ons via de chatknop rechts onderaan jouw scherm. We antwoorden vaak dezelfde werkdag, uiterlijk de eerstvolgende werkdag, op jouw vraag.

Ruilen&retourneren

Hoe werkt retourneren?

Retourneren is bij ons gratis wanneer je voor € 20 of meer aan artikelen behoudt. Jouw retouraanmelding moet binnen 14 dagen gedaan zijn. Daarna heb je nog 14 dagen om het pakje terug te sturen. Aanmelding en retourlabel downloaden doe je op onze Retourpagina. Daar lees je ook hoe het werkt.

Wie betaalt de retourkosten?

Wij betalen de retourkosten wanneer je voor minimaal € 20 aan artikelen behoudt. Anders wordt een kleine bedrage aan de retourkosten van € 3,95 verrekend.

Krijg ik mijn geld terug?

Nadat jouw retour is goedgekeurd, ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen jouw geld terug of een credit op de rekening.

Hoe kan ik ruilen?

Je kunt gelijk zelf een nieuwe order plaatsen in de webshop. Voor de retour ontvang je immers jouw geld terug.

Hoe zit het met de verzendkosten bij ruiling?

De ruiling wordt gratis aan jou verzonden, wanneer de orderwaarde van deze nieuwe order boven € 20 ligt.

Waarom verrekenen jullie een bedrage aan de retourkosten?

Onze retour-, verzend- en handlingkosten zijn torenhoog. Eigenlijk is het aanbieden van gratis verzending en retourneren met onze marges en in onze markt niet mogelijk. We bieden het desondanks aan, maar vragen wel begrip dat wij soms een kleine bijdrage aan de kosten verrekenen op jouw retourbedrag. Dit doen wij alléén wanneer jouw retour na retour minder bedraagt dan € 20. Dat geldt dus ook voor volledig retour of wanneer je één item hebt besteld dat je nu retourneert. Wanneer je € 20 op meer aan artikelen behoudt, worden geen retourkosten berekend. Dit staat ook op de Retourpagina vermeld.

Verzending en levering

Wat is de levertijd binnen nederland?

Vóór 16.00 uur besteld = volgende dag in huis . Bekijk de T&T van de zending om het exacte levermoment in de gaten te houden. In incidentele gevallen kan levering iets langer duren.

Op welke dagen wordt er geleverd?

Wij leveren binnen Nederland maar liefst zes dagen in de week: op maandag t/m zaterdag (alleen niet op zondag). In het buitenland wordt over het algemeen alleen op werkdagen geleverd.

Mijn levering lijkt niet compleet - wat nu?

Controleer eerst jouw pakbon. Staat het item er niet op, dan was het item niet voorradig. Je krijgt binnen enkele dagen het geld terug of een credit op de rekening. Staat het item er wel op, controleer dan nog eens de verzendverpakking. Wij scannen namelijk alle items twee maal bij het pakken en controleren van jouw zending. Het kan eigenlijk niet gebeuren dat een item wel op de pakbon staat, maar niet verzonden wordt. We kunnen de inhoud van de verpakking altijd controleren aan de hand van onze scanrapporten en het gewicht van het pakket.

Ik heb nog niets ontvangen - wat kan de reden zijn?

Soms kan de vervoerder vertraagd zijn in de levering van jouw order. Of jouw order is geleverd bij de buren en de chauffeur is vergeten een briefje in jouw brievenbus te doen. Het pakje komt over het algemeen binnen 24 uur boven water. Excuus voor het ongemak!

Garantie

Ik heb een kapot item ontvangen,wat nu?

Dat is niet netjes, sorry daarvoor! Wil je jouw retour NIET met het gratis retourlabel terugsturen naar ons centraal magazijn? Neem aub contact met ons op via het contactformulier en we geven je een retourlabel met een afwijkend retouradres waar jouw hele retour naartoe gestuurd kan worden. Zo kunnen we voorkomen dat het manco item opnieuw in de voorraad raakt. Dank je wel

Na een paar keer dragen gaat een item kapot - wat nu?

Wat vervelend te horen dat er iets mis is! Stuur aub een mailtje naar info@babybibs.nl met daarin a) jouw ordernummer b) een omschrijving van de klacht c) een foto waarop het manco goed te zien is. Wij reageren zo spoedig mogelijk op jouw email met een passende oplossing.

Betaling

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, Paypal of via Bankoverschrijving. Zodra wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen wordt u bestelling verzonden.  Lees hier meer over Betalen.

De betaling is mislukt - wat nu?

Wanneer een order onbetaald blijft, ontvang je een automatische mail met een betaallink. Deze link is gekoppeld aan de order. Na gebruik krijgt ons magazijn direct opdracht de order te verzenden. Je kunt de link ook via het contactformulier aanvragen. Of je kunt ons via de bank betalen, zie onze bankgegevens hieronder.

Hoe lang houden jullie een onbetaalde order aan?

We houden een onbetaalde order max 24 uur aan, zodat je alsnog kunt betalen. De items blijven voor jou gereserveerd staan. Na 24 uur wordt de order helaas geannuleerd en vallen de items weer vrij voor andere klanten.

Wat is jullie bankrekeningnummer?

Onze IBAN is NL80 ABNA 0834 3011 64. Kan je betalen onder vermelding van het ordernummer? Je vindt deze in de bevestigingsmail van jouw order.

Bestelling

Kan ik mijn order nog wijzigen?

Zolang jouw order nog niet in de picklijst van ons magazijn zit, kunnen we proberen om deze aan te passen. Geef een wijziging snel door via de mail. Je blijft wel altijd zelf verantwoordelijkheid voor de correctheid en volledigheid van jouw gegevens.

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te voeren of die werkte niet - wat nu?

Helaas passen we geen kortingscode achteraf toe. Zorg dat jouw kortingscode werkt voordat je de order plaatst.

Ik heb kort geleden besteld en zie nu een actie of sale. Kan ik nog korting krijgen?

Wij geven achteraf helaas geen kortingen. De prijzen gelden op het moment van aankoop.

Kan ik mijn order ook bij jullie ophalen?

U kunt u bestelling alleen afhalen op afspraak

Nieuwsbrief

Ontvang 10% korting

Gratis verzending vanaf €50

Retourneren binnen 14 dagen

Veilig online betalen